RON 8 och exemplifierar anstr?ngningen

caicai2017 caicai2017

RON 8 och exemplifierar anstr?ngningen

2019 - Den kvinnor-exklusiva Jordan Air Latitude 720 LX med kristaller Nike Air Max 90 Femme kommer i en ?versv?mmad r?d ?vre och lyser ljust med till?mpningen av 1 000+ dubbla f?rdiga kristaller placerade p? Air Jordan VIII-inspirerade remmar, vilket ytterligare utvecklar Jordan Brand Flight Utility-silhuetten. En f?rstklassig hangtag designad med kristaller fr?n bidrar till det f?rh?jda hantverket av stilen med begr?nsad utg?va.
Jordan Air Latitude 720 LX med kristaller sl?pps globalt fr?n och med september 6.2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar ett inslag i hans personliga historia, fr?n resor till Marocko till att bygga en fanbas i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det f?rl?nger emellertid en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna.
SK Nike Air Max 2015 Mujer SHOX handlar om att hitta tro p? gr?nsl?sa m?jligheter. ?r 2018 Nike Roshe Run Dámské tilldelades Skepta ordf?rande i sina f?r?ldrarnas hemstat Ogun i Nigeria. Nigerianska ordf?randeskap ges i erk?nnande av ett positivt bidrag till samh?llets v?lbefinnande. Nike Air Max 270 Dam ”Det fick mig att inse att vem som helst kunde vara chef, men vissa m?nniskor v?xer upp och tror inte att de kan,” s?ger han.
Skos design utvidgar denna tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans familj?ra respekt. "Jag ?r stolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," s?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin."
Den energin ?r ocks? en som Skepta ?r angel?gen om att utnyttja i denna provocerande sko, s? att alla k?nner att deras dr?mmar ?r inom Nike Air Max 90 Damen Pink r?ckh?ll. Skon blir en ledning f?r att dela sin ?sikt att framtiden ?r Adidas Superstar Dámské obegr?nsad.
"Det ?r viktigt att f? m?nniskor att tro att de kan k?nna sig kungliga - att om de arbetar h?rt, kommer deras arbete att erk?nnas och uppskattas och firas," s?ger han.
Skeptas val av SHOX-silhuetten har sitt ursprung i ett specifikt minne. ”N?r jag ?kte till Manchester, gungade alla barn SHOX. Det var en riktig streetsko d?r. Jag gillade deras swag - vindbrytare och Nike Air Max 90 Womens SHOX, "kommer han ih?g." Jag t?nkte "Ja, l?t oss definitivt g?ra det," eftersom jag alltid kommer ih?g dessa resor norrut. "
Nike SK SHOX tappar den 12 september p? SNEAKRS i Europa, SNKRS i Asien och Stor-Kina, och hos utvalda ?terf?rs?ljare.2019 - Tjugo idrottare kommer att b?ra Jumpman p? ?ppningsdagen 2019 NFL-s?songen, andra ?ret p? f?ltutseende av Jordan Brand. B?ra ovanst?ende kl?der fr?n v?nster till h?ger, Adidas Ultra Boost Mujer Tyrann Mathieu fr?n Adidas NMD Womens Kansas City Chiefs, Earl Nike Air Max 270 Mujer Thomas fr?n Baltimore Ravens, Alshon Jeffery fr?n Philadelphia Eagles, Michael Thomas fr?n New Orleans Saints och Le'Veon Bell och Jamal Adams [inte bild] av New York Jets; detta ?r bara n?gra av de idrottare som kommer att b?ra lagspecifika f?rgv?gar i Jordan 1 TD Mid and Low.2019 - LeBron James x John Elliott Ikon QS kommer fr?n det samarbetspartnerskap mellan James, Elliott och Nike. Tippat av en exklusiv LeBron Soldier X 2016 och kristalliserad med en helt formad kollektion med Icon QS 2018, fokuserar det tredelade samarbetet uppm?rksamheten p? att skapa m?ngsidiga bitar som fungerar i en rad milj?er, fr?n aff?rsm?ten till resor. LeBron James x John Elliott Icon QS har mellansulverktyget p? LEBRON 8 och exemplifierar anstr?ngningen Nike Air Max 1 Dámské med d?mpade f?rgv?gar punkterade av genomskinliga www.miguelduvivier.fr paneler